ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~

ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia)

5 participanți

Posteaza un subiect nou  Raspunde la subiect

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Lucian Solomon



Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Untit211



Lucian Solomon Ama 22
Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Untit159

liviu3, Razvan Lungu și arpad apreciază acest mesaj

Lucian Solomon



Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Untit212



Lucian Solomon Ama 22
Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Untit159

liviu3, Razvan Lungu și arpad apreciază acest mesaj

arpad



Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:43.564s 518 686 532 704 775 927 Pipirelli Moi Forțează mașina mult

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:45.426s 518 686 532 704 775 927 86 Pipirelli Moi Forțează mașina mult

Strategie 2xS , gaz 86x3 , riscuri 20/80/0/0 - "Depaseste..."

Bafta tuturor !


Setări folosite
Sesiunea ElerF ElerS Mot Frâ Cut. vit. Susp Pneuri
Q1 518 686 532 704 775 927 Moi
Q2 518 686 532 704 775 927 Moi
Cursa 522 690 529 709 772 922 Moi

Riscuri folosite
Risc Q1 Risc Q2
Forțează mașina mult Forțează mașina mult
Riscul la start
Depășește unde e posibil
Depășire Apară Liber si uscat Liber si umed Defecțiune
20 80 0 0 0

Atributele pilotului
Nume pilot NG Con Tal Agr Exp AbT Rez Car Mot Rep Gre
Jens Stippler 136 233 117 0 142 147 115 69 250 14 67
(+1) (0) (0) (0) (+1) (+2) (+2) (0) (0) (0) (0)

Energia pilotului
Q1
100% 96%
Q2
96% 92%
Cursa
100% 94%

Poziții
Start Final
5 11
Caracterul general al mașinii
Putere Manevrabilitate Accelerație
68 68 70

Combustibil la start: 86 Litri

Pit Cauza opririi la standuri Starea pneurilor
Combustibil rămas Realimentat la Durata opririi
Oprire 1
(Tur 21) Nu a mai rămas combustibil 15% 0% 86 litri 22.246s
Oprire 2
(Tur 42) Nu a mai rămas combustibil 16% 0% 86 litri 21.700s

Starea pneurilor la final: 48%

Combustibil rămas în mașină la final: 33 litri



Ultima editare efectuata de catre arpad in Joi 10 Aug - 18:01, editata de 1 ori



Arpi

Ama 72

liviu3 și Razvan Lungu apreciază acest mesaj

liviu3

liviu3

Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:44.539s 504 614 551 597 750 957 Pipirelli Medii Forțează mașina până la limită

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:45.993s 504 614 551 597 750 957 113 Pipirelli Medii Forțează mașina până la limită

gaz 113/109 1xM CT 30



AMA 38  lol!   Back to PIPI
利维乌·桑杜
Lì wéi wū·sāng dù

Razvan Lungu și arpad apreciază acest mesaj

http://www.duocom.ro

Cosmin



Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:45.261s 593 746 642 670 676 998 Pipirelli Foarte moi Menține mașina pe circuit

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:46.736s 593 746 642 670 676 998 50 Pipirelli Foarte moi Menține mașina pe circuit

Setari cursa
597 752 638 675 673 993

3x ES / 50+53+53+53 litri / riscuri 30-30-30-30-0 / fara impuls / forteaza ....

Combustibil la start: 50 Litri

Pit Cauza opririi la standuri Starea pneurilor
Combustibil rămas Realimentat la Durata opririi
Oprire 1
(Tur 14) Nu a mai rămas combustibil 22% 0% 53 litri 22.033s
Oprire 2
(Tur 29) Nu a mai rămas combustibil 16% 0% 53 litri 25.357s
Oprire 3
(Tur 44) Nu a mai rămas combustibil 17% 0% 53 litri 24.610s

Starea pneurilor la final: 39%

Combustibil rămas în mașină la final: 14 litri



Ultima editare efectuata de catre Cosmin in Mier 9 Aug - 8:43, editata de 1 ori

liviu3, Razvan Lungu și arpad apreciază acest mesaj

Razvan Lungu

Razvan Lungu

liviu3 a scris:

gaz 113/109 1xM CT 30

Liviu, esti sigur ca merge cu 1xM, mie imi zice ca nu. 2xS e la limita (doar cu CT intre 0 si 20 merge)2, 2xM e ok.
1xM poate doar cu CT 0



Razvan Lungu - AMA - 16
Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Tyre10 Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Screen20

liviu3 apreciază acest mesaj

Razvan Lungu

Razvan Lungu

Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:45.841s 475 634 517 627 680 912 Pipirelli Medii Forțează mașina puțin

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:48.378s 475 634 517 627 680 912 88 Pipirelli Medii Forțează mașina puțin

Strategie: 2xM, gaz 88+76+63, riscuri 25/30/55/55/50 "Depaseste..."
Fara boost.

Bafta tuturor!



Razvan Lungu - AMA - 16
Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Tyre10 Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Screen20

liviu3 și arpad apreciază acest mesaj

Lucian Solomon



Razvan Lungu a scris:
liviu3 a scris:

gaz 113/109 1xM CT 30

Liviu, esti sigur ca merge cu 1xM, mie imi zice ca nu. 2xS e la limita (doar cu CT intre 0 si 20 merge)2, 2xM e ok.
1xM poate doar cu CT 0

Mie imi da la 0CT, 28 de ture uzura 86.5% iar la 30CT 95% uzura.



Lucian Solomon Ama 22
Sezon 94, Cursa 12: Brasilia GP (Brazilia) Untit159

liviu3

liviu3

Lucian Solomon a scris:
Razvan Lungu a scris:
liviu3 a scris:

gaz 113/109 1xM CT 30

Liviu, esti sigur ca merge cu 1xM, mie imi zice ca nu. 2xS e la limita (doar cu CT intre 0 si 20 merge)2, 2xM e ok.
1xM poate doar cu CT 0

Mie imi da la 0CT, 28 de ture uzura 86.5% iar la 30CT 95% uzura.

Uite ca a mers. Cred ca avem diferente in tool. nu doar ca a mers dar a mers cu CT 40



AMA 38  lol!   Back to PIPI
利维乌·桑杜
Lì wéi wū·sāng dù
http://www.duocom.ro

Cosmin



in sfarsit. primele puncte pe sezonul asta ....... cyclops

arpad



Eu zic ca setarile difera si din cauza pilotilor



Arpi

Ama 72

liviu3

liviu3

Cosmin a scris:in sfarsit. primele puncte pe sezonul asta ....... cyclops
Cu siguranta. Este suficient sa urmaresti valoarea setarilor atunci cand modifici o caracteristica a pilotului. Ati incercat?
Mai mult se poate vedea ce setari se modifica in functie de fiecare parametru al pilotului.



AMA 38  lol!   Back to PIPI
利维乌·桑杜
Lì wéi wū·sāng dù
http://www.duocom.ro

Continut sponsorizat



Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Posteaza un subiect nou  Raspunde la subiect

Permisiunile acestui forum:
Puteti raspunde la subiectele acestui forum