ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~

ROMANIA TEAM ~~ F1 ~~


Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia)

5 participanți

In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

liviu3

liviu3

Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) S97r110



Ultima editare efectuata de catre liviu3 in Vin 5 Ian - 6:30, editata de 1 ori



AMA 38  lol!   Back to PIPI
利维乌·桑杜
Lì wéi wū·sāng dù

Razvan Lungu apreciază acest mesaj

http://www.duocom.ro

arpad



Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:17.800s 506 589 814 330 628 727 Pipirelli Moi Forțează mașina puțin

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:19.206s 501 583 818 324 632 733 76 Pipirelli Moi Forțează mașina puțin

Strategie 2xS , gaz 76x3 , riscuri 30/35/50/50 - "Depaseste..."

Tururi impuls: 1 / 6 / 10

Bafta tuturor !

LA MULTI ANI SI UN AN NOU FERICIT !!!



Arpi

Ama 72

liviu3 apreciază acest mesaj

cosmin postolache

cosmin postolache

[th]Informații tur Q1[/th]
TimpElerFElerSpMotorFrâneCut. vit.SuspPneuriRisc
1:18.359s 501579923280555817Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) PipirelliMoiMenține mașina pe circuit






[th]Informații tur Q2[/th]
TimpElerFElerSpMotorFrâneCut. vit.Susp fCombustibilPneuriRisc
1:19.754s 49757492727455982367Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) PipirelliMoiMenține mașina pe circuit
setari cursa
496 573 927 273 559 824

2x S / 67+67+70 litri / riscuri 30-30-30-30-0 / fara impuls / forteaza ....

Combustibil la start: 67 Litri







[th]Pit[/th][th]Cauza opririi la standuri[/th][th]Starea pneurilor[/th][th]Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) HintCombustibil rămas[/th][th]Realimentat la[/th][th]Durata opririi[/th]
Oprire 1
(Tur 24)
Nu a mai rămas combustibil15%1%67 litri21.628s
Oprire 2
(Tur 48)
Nu a mai rămas combustibil16%1%70 litri22.448s
Starea pneurilor la final: 23%
Combustibil rămas în mașină la final: 10 litri



Ultima editare efectuata de catre cosmin postolache in Sam 6 Ian - 10:15, editata de 4 ori



Amator 78 , Pipirelli Sleep

liviu3 și Razvan Lungu apreciază acest mesaj

Razvan Lungu

Razvan Lungu

Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:15.781s 459 551 953 259 562 842 Yokomama Moi Forțează mașina puțin

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:16.822s 454 546 957 253 566 848 70 Yokomama Moi Forțează mașina puțin

Strategie: 2xS, gaz 70+67+64, riscuri 20/30/40/40/50 "Forteaza..."
Fara boost.

Bafta tuturor in noul sezon!

PS: am zis sa folosesc postarea asta, poza a fost copiata deja Wink



Ultima editare efectuata de catre Razvan Lungu in Vin 5 Ian - 15:35, editata de 1 ori



Razvan Lungu - AMA - 16
Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) Tyre10 Sezonul 97, Cursa 1: Estoril GP (Portugalia) Screen20

liviu3 apreciază acest mesaj

nicolaehd



Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:18.892s 517 569 844 291 549 747 Pipirelli Moi Forțează mașina puțin

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:20.744s 513 563 848 285 553 753 69 Pipirelli Moi Forțează mașina puțin

2XS GAZ 69/69/72, RISCURI 45/50/30/20

liviu3 și Razvan Lungu apreciază acest mesaj

liviu3

liviu3

Informații tur Q1
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp Pneuri Risc
1:19.987s 422 474 765 258 541 693 Pipirelli Medii Forțează mașina mult

Informații tur Q2
Timp ElerF ElerSp Motor Frâne Cut. vit. Susp f Combustibil Pneuri Risc
1:23.320s 418 470 769 252 545 699 109 Pipirelli Medii Forțează mașina până la limită

gaz 109/109, CT 0, risc 25/25
Un alt sezon in care cresc pilotul.



AMA 38  lol!   Back to PIPI
利维乌·桑杜
Lì wéi wū·sāng dù

Razvan Lungu și Adrian Popa apreciază acest mesaj

http://www.duocom.ro

Continut sponsorizat



Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum